ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با مدیرعامل گروه توسعه ملی دیدار و گفت و گو کرد.
مجتبی عزیزیان، میرعامل گروه توسعه ملی با حضور در دفتر وزارتی محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارتخانه، در خصوص همکاری های دوجانبه گروه توسعه ملی برای بهره گیری هرچه بیشتر شرکت های زیرمجموعه گروه از ظرفیت های پژوهشی پژوهشکده ها و موسسات تحقیقاتی وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
عزیزیان در این جلسه مشورتی به شرح ظرفیت ها و نیازهای شرکت های زیرمجموعه گروه توسعه ملی به پژوهش های کاربردی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پرداخت و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های نوین دانش بنیان که از دل جامعه دانشگاهی و پژوهشی بیرون می آید، می توانیم به ارتقای اقتصاد دانش بنیان در چشم انداز رشد و پیشرفت گروه توسعه ملی کمک کنیم.
زلفی گل نیز با استقبال از این موضوع، از راه اندازی سامانه «نان» متشکل از ۳ کلمه نظام ایده ها و نیازها خبر داد.
به گفته زلفی گل، هدف و ماموریت این سامانه، ایجاد پیوند میان جامعه صنعتی و پژوهشی کشور است که از برنامه های راهبری وزارت علوم دولت سیزدهم به شمار می رود.
صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم نیز نسبت به پیشقدم شدن هلدینگ گروه توسعه ملی برای ارتقای سطح دانشی این بخش بزرگ صنعتی و ارتباط سازی میان صنعت و دانشگاه توسط این هلدینگ اظهار خرسندی کرده و گفت: در آینده نزدیک با برگزاری جلسات بیشتر میان کارشناسان این هلدینگ و پژوهشگران دانشگاهی به تفاهم نامه های همکاری ارزشمندی در راستای ارتقای اقتصاد دانش بنیان خواهیم رسید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید