ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور معرفی و تجلیل فرآیندهای برتر آموزشی توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرآیندهای جدید در حیطه های روشها و تکنیک های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیتهای فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می گردد.
نحوه ارسال فرآیندها:
برای ارسال فرآیندهای آموزشی می توانید فرم ارسال خلاصه فرآیند را از سایت دریافت و پس از تکمیل به همراه مستندات حداکثر تا تاریخ 15 آبان 1401 به آدرس پست الکترونیکی جشنواره ارسال فرمایید. در ضمن نسخه فیزیکی مستندات را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بلوار کشاورز، خ نادری، خ حجت دوست، پلاک ۵۷، مدیریت مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه طبقه سوم ارسال نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۸۸۹۵۵۸۴۶–۸۸۹۵۵۷۱۲ داخلی 306 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در جشنواره شانزدهم صرفا فرآیندهایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار گلاسیک باشند (تبصره ماده 7 ارزیابی فرآیندها).

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید