ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مقرر شد با تشکیل کارگروهی متشکل از کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش، رؤسای ۱۴ دانشگاه‌ برتر کشور، وزارت علوم و مرکز پژوهش‌های مجلس، قانون سال ۱۳۸۳ وظایف و اختیارات وزارت علوم دستخوش تغییر شود.
علیرضا منادی سفیدان در توضیح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: دستور کار امروز کمیسیون آموزش مجلس، بررسی اصلاح قانون، اهداف وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (طرح تقویت نظام آموزش عالی، پژوهش و فناوری کشور) بود که با حضور وزیر علوم، رؤسای دانشگاه‌های برتر کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم ادامه داد: پس از بحث و بررسی در خصوص این طرح مقرر شد کارگروهی متشکل از کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش، رؤسای ۱۴ دانشگاه‌ برتر کشور، وزارت علوم و مرکز پژوهش‌های مجلس تشکیل شود تا قانون سال ۱۳۸۳ وظایف و اختیارات وزارت علوم دستخوش تغییر شود چراکه این مهم یک ضرورت به شمار می‌آید.
منادی اضافه کرد: در این نشست نکات مهمی از زبان رؤسای دانشگاه‌ها از جمله ضرورت استقلال دانشگاه‌ها و یکپارچگی آموزش عالی مطرح شد و در خصوص ضرورت تدوین احکامی برنامه هفتم توسعه برای توسعه آموزش عالی نیز بحث شد.
وی یادآور شد: جمع بندی نشست کارگروه مذکور که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد در طرح تقویت نظام آموزش عالی، پژوهش و فناوری کشور و احکام برنامه هفتم توسعه اعمال خواهد شد. البته ترجیح کمیسیون این است که دولت در این خصوص لایحه‌ای ارائه دهد تا طرح کمیسیون در آن ادغام شود در صورت تعلل دولت این طرح به جریان می‌افتد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید