ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید فرصت ثبت‌نام آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم پایه (پزشکی-دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) و ارتقاء و ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور خبرداد.
فرصت ثبت‌نام در این آزمون‌ها برای دومین بار تمدید شده و فرصت مجدد ثبت‌نام از امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پایان وقت‌ اداری فردا چهارشنبه ۳ اسفند ادامه دارد. پیش از این فرصت، مهلت ثبت‌نام آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم‌پایه (رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی) و جامع داروسازی‌ (۱۸۰ واحدی)، تا روز سه‌شنبه ۲۵ بهمن تمدید شده بود.
داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل پرونده داده‌اند، باید قبل از ثبت‌نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با مراجعه به لینک این آزمون‌ها، مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون‌های جامع مراجعه و فرایند ثبت‌نام را کامل کنند.
آزمون‌های پیش‌کارورزی، علوم پایه (پزشکی-دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) و ارتقاء و ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور در یک نوبت و روز پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید