ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از افتتاح بیمارستان‌های جدید در آینده نزدیک خبر داد.
حسین قناعتی با بیان اینکه امروز حدود ۱۶ هزار دانشجو در هفت دانشکده دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال تحصیل هستند گفت: صدها رشته درحال آموزش است و حداقل ۵۰ رشته پی اچ دی داریم، حدود ۲هزار استاد در دانشگاه داریم و ۴۵ هزار نفر پرسنل دانشجو و هیات علمی در ۱۷ بیمارستان و صدها مرکز تحقیقاتی در حال فعالیت هستند، موسسه ملی تحقیقات سلامت نیز در دانشگاه فعال است که روی مسایل اصلی سلامت و سیاستگذاری فعال است.
وی گفت: امروز تلاش میکنیم دانشجویان با فرهنگ کشور و دفاع مقدس آشنا شوند، پیشرفت ها را ببینند و امیدوار به آینده شوند، یکی از مشکلات ما مهاجرت است که ما باید با اقداماتی مانند افزایش سقف کارانه و برداشتن پرداخت پلکانی کمک می‌کند مهاجرت کاهش یابد و پزشک بیشتر از اینکه به فکر مسایل مالی باشد به دنبال تحقیق و درمان باشد. تامین مسکن مناسب و تقویت جایگاه اجتماعی از جمله مواردی است که باید در راستای ایجاد انگیزه بیشتر به آن توجه داشته باشیم.
قناعتی افزود: در این دوران نیز اقدامات دانشگاه را برنامه ریزی کردیم و مسوولان وزارت بهداشت اعلام می کنند که برنامه ریزی دانشگاه تهران بهترین برنامه ریزی بین دانشگاه های علوم پزشکی بوده است. در این دوران کارایی بیمارستان های ما 40 درصد بهبود داشته است.
قناعتی عنوان کرد: بیمارستان مهدی کلینیک، بیمارستان هزار تخت خوابی شریعتی ۲ و بیمارستان مغز و اعصاب از جمله بیمارستان هایی هستند که به زودی افتتاح خواهند شد، همچنین بیمارستان اسلامشهر و بیمارستان فارابی از دیگر موارد در حال تکمیل هستند همچنین ۲۸ مرکز جامع سلامت نیز احداث خواهیم کرد که کمک زیادی به درمان بیماران و پیشبرد برنامه پزشک خانواده خواهد کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید