ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: ۱۷ درصد از خوابگاه‌های ملکی دانشگاه‌های وزارت بهداشت از منظر فنی، شرایط قابل قبول را دارند و ۸۳ درصد باقیمانده نیازمند بازسازی یا تجهیز هستند.
دکتر حمیدرضا اشراقی با اشاره به وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی گفت: خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان محسوب می‌شوند و دانشجویان مدت زمان زیادی را در این مکان صرف می‌کنند؛ به همین دلیل از مسئولان می‌خواهم که به این موضوع توجه کنند.
وی تاکید کرد: اگر خوابگاه ها از شرایط مناسبی برخوردار باشند این موضوع در نشاط و افزایش روحیه دانشجویان تاثیر می‌گذارد. لذا از خیرین می‌خواهم که در قالب پویش ملی «سخاوت» که با هدف ساخت، بازسازی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی (مجردی و متاهلی) برگزار می‌شود، در بحث تجهیز و بهسازی خوابگاه ها و امکان دانشجویی به ما کمک کنند. هرچه میزان امور رفاهی مطلوب‌تر باشد دانشجویان با آسودگی خیال بهتری، امور آموزشی و پژوهشی را انجام می‌دهند.
وی درباره بودجه مورد نیاز برای بهسازی و خرید تجهیزات خوابگاه‌های دانشجویی گفت: تجهیز و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی مجردی در سال آینده به ۱۷۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. حدود ۳۴ هزار دانشجوی متاهل در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مشغول به تحصیل هستند و تعداد سوئیت‌های متاهلی حدود ۸۰۹ واحد است و با توجه به اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کانون توجه قرار گرفته است، حدود ۸۰ واحد سوییت متاهلی در روز ۱۹ بهمن ماه افتتاح شد.
دکتر اشراقی ادامه داد: بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده، درنظر داریم که ۱۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی به ظرفیت کنونی اضافه کنیم. اضافه شدن ۱۲۰۰ واحد خوابگاهی به ظرفیت فعلی محقق نمی‌شود، مگر اینکه ۹۵۰ میلیارد تومان پول برای تجهیز و تغییر کاربری ساختمان‌های مازاد دانشگاه‌ها لحاظ شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید