ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر از عضویت رسمی این مرکز آموزشی در انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها داد


ايشان ضمن اعلام این خبر، توضیح دادند: انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها، یک انجمن جهانی برای رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات و انجمن‌ها است که حدود 600 عضو دارد. در این انجمن، حدود ۶۰۰ عضو از ۱۳۰ کشور جهان برای شناسایی، هم‌اندیشی و اقدام در مورد اولویت‌های مشترک گردهم آمدند.

 

دکتر شریف کاشانی انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها را یک پلتفرم برای شبکه‌سازی و همکاری‌های بین‌المللی برشمرد و خاطرنشان کرد: این انجمن ضمن دعوت از نمایندگان جامعه آموزش عالی جهانی در کنفرانس‌ها، جلسات جهانی، کارگاه‌های تخصصی و وبینارها با تمرکز بر مسایل کلیدی از جمله برنامه آموزش عالی جهانی اقدام می‌کند و با گردآوری کارشناسان و روسای دانشگاه‌ها و موسسات از سراسر جهان به هم اندیشی می‌پردازند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: از پلتفرم تخصصی انجمن مذکور تعاملاتی اعم از تبادل اطلاعات در بخش‌های بین‌المللی سازی، توسعه پایدار، آموزش عالی دیجیتال و رهبری مبتنی بر ارزش‌ها بهره برداری می شود.

وی از مزایای عضویت در پایگاه داده آموزش عالی جهانی WHED به عضویت در مجله IAU Horizons و اشتراک در فصلنامه سیاست آموزش عالی و... اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، رئیس و اعضای هیئت‌مدیره انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها در نامه‌ای ضمن تبریک عضویت رسمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها، پیشاپیش از ماموریت‌های مشترکی که در زمینه توسعه جوامع پایدار و مسئولانه از طریق سیستم‌های آموزش عالی قابل دسترس، فراگیر و تحول آفرین شکل خواهد گرفت ابراز خرسندی کردند.

Kjh

Hhjj

Bhjkk

FGHJ

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید