ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

به نقل از مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، فراخوان بورس دولت مکزیک در مقاطع تحصیلات تکمیلی بصورت تمام وقت حضوری در چهارچوب همکاری‌های دو جانبه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دو کشور اعلام شده است.

آخرین مهلت برای دریافت تقاضانامه بورس الکترونیکی از طریق سیستم مدیریت همکاری‌های دانشگاهی SIGCA مطابق با مفاد فراخوان، ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ و صرفاً از طریق سايت SIGCA قابل دسترسی است.

 

تحصیل حضوری در دانشگاه‌های مورد تائید و رعایت ضوابط مصوب شورای عالی ارزشیابی علوم پزشکی در صورتی که دوره منجر به اخذ مدارک تحصیلی شود و فرد متقاضی ارزشیابی مدرک تحصیلی خود در ایران باشد الزامی است.
چند مورد از مزایای تحصيل در مکزیک :
زبان اصلی کشور مکزیک اسپانیایی است اما مردم این کشور به دلیل فرهنگ های مختلف و سکونت حجم زیاد مهاجرین به زبان های مختلف دنیا من جمله زبان انگلیسی که یک زبان بین المللی است تسلط دارند بنابراین دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در مکزیک نیازی به اخذ مدرک زبان اسپانیایی و تسلط به این زبان نخواهند داشت.
دانشجویان بین المللی می توانند دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را با هزینه های مقرون به صرفه در دانشگاه های مکزیک بگذرانند و برای تحصیلات تکمیلی اقدام به اخذ بورسیه تحصیلی در بهترین دانشگاه های آمریکا کنند .
هزینه تحصیل در دانشگاه های معتبر مکزیک در مقایسه با دانشگاه های هم ردیف در کشورهایی همچون انگلستان و آمریکا بسیار پایین است لذا با توجه به موقعیت جغرافیایی این کشور و کیفیت آموزشی بسیار بالا تحصیل در مکزیک را در مقاطع تحصیلی پایین تر توصیه می کنیم .
مدارک تحصیلی که از دانشگاهها و مدارس مکزیک اخذ می شود مورد تأیید کشورهای پیشرفته به خصوص آمریکا، کانادا و انگلستان است .

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید