ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد با اعلام پیگیری برای جذب دانشجوی خارجی و ایجاد ردیف مستقل برای جذب هیات علمی در این واحد و در خصوص برنامه‌های پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد برای جذب هیات علمی مستقل، گفت: واحدهای بین‌الملل متاسفانه در حال حاضر چارت مصوبی ندارند، البته در این رابطه چارتی به وزارت بهداشت پیشنهاد شده است که در صورت تصویب، امکان برنامه‌ریزی برای جذب هیات علمی مستقل فراهم می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در این دانشگاه عضو هیت علمی مستقل وجود دارد، اما این اعضا در حالت حاضر مشغول گذراندن ضریب k هستند و ردیف مستقلی در این باره در واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد وجود ندارد.

 

وی با اشاره به سیاست‌های واحد در زمینه بکارگیری روش‌های جدید آموزشی، گفت: در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت مبنی بر اجرای روش‌های جدید آموزشی در واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی جلساتی با روسای دانشکده‌های دانشگاه‌های مادر و کلیه مدیر گروه‌ها برگزار شده است و برنامه‌ریزی‌هایی در جهت پیاده کردن روش‌های جدید آموزشی انجام شده است.

وی ادامه داد: در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد از این پس روش‌های جدید آموزشی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند بیمار مجازی و تکنیک‌های جدیدی در آناتومی همچون استفاده از جسدهای مجازی اجرا می‌شود، همچنین کلاس‌ها به آخرین سیستم‌های کامپیوتری مجهز می‌شود.

رییس واحد بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال دریافت مجوز برای جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های فوق لیسانس و دکتری هستیم، اظهارکرد: هم‌اکنون دانشجویان ایرانی مقیم خارج که متقاضی انتقال به دانشگاه‌های داخل هستند، واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، بنابراین به نظر می‌رسد این واحد در مرحله‌ای قرار دارد که می‌تواند دانشجوی خارجی غیرایرانی جذب کند.

وی با اشاره به پیگیری برای رشته‌های بین‌ رشته‌ای و رشته‌های تخصصی در این واحد، در خصوص کیفیت آموزش در واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد، اظهار کرد: اساتید این واحد همه از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی مادر هستند و قوانین آموزشی سخت گیرانه‌ای در این واحد نسبت به دیگر واحدهای بین الملل وجود دارد، ضمن اینکه دروس نیز طبق استانداردهای دانشگاهی در این واحد ارائه می‌شود.

رییس واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: همچنین درصد قبولی دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد در امتحانات جامع در دوره اول 100 درصد و در دوره دوم بالاتر از 94 درصد بوده است که این نشان دهنده کیفیت بالای آموزش در این واحد است.

شیخ‌ها در خصوص نحوه دریافت شهریه از دانشجویان، اظهارکرد: پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد تنها واحد بین‌المللی است که از زمان تاسیس تاکنون با وجود داشتن مجوز، افزایش زیادی در مبالغ شهریه ایجاد نکرده است.

رییس واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به رشد پنج درصدی مبلغ شهریه از سال 88 تا کنون در پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد، گفت: در سال 88 میزان شهریه 5 میلیون تومان بوده است که این مبلغ در سال 90 به شش میلیون تومان رسیده است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید