ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد مجوز راه‌اندازی دانشکده داروسازی اردبیل اخذ شده و از سال جاری و در قالب پذیرش کنکور با 30 نفر دانشجو فعالیتش را آغاز می‌کند.

فرهاد پورفرضی اظهار داشت: در کنار فعالیت این دانشکده، مرکز آموزش سلامت در مشگین‌شهر از امسال در دو رشته پرستاری و فوریت‌های پزشکی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود:‌ برای دانشگاه علوم پزشکی خلخال دو رشته درخواست کردیم که این رشته‌ها شامل اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی است که در مقطع کارشناسی نسبت به جذب دانشجو اقدام می‌کنیم.

پورفرضی خاطر نشان کرد: مجوز مرکز آموزش سلامت پارس‌آباد نیز گرفته شده و اگر مسئولان این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند راه‌اندازی آن دور از دسترس نیست.

 

دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه اضافه کرد: موافقت اولیه برای راه‌اندازی شعبه بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صورت گرفته است.

پورفرضی در ادامه یادآور شد: در سه رشته پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی سعی می‌کنیم در این شعبه پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی بیان کرد: 25 درصد افزایش پذیرش دانشجو را داشته‌ایم به طوریکه هم اکنون دو هزار و 400 نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تحصیل می‌کنند.

دبیر شورای سلامت استان گفت: دانشکده دندان‌پزشکی به صورت کلینیک آماده شده است و با 40 یونیت فعالیت می‌کند که به صورت کلینیک ویژه عصرها هم در خدمت هموطنان می‌باشد.

پورفرضی افزود: این کلینیک‌ها شامل لیزر، دندان‌پزشکی اطفال، لثه، رادیولوژی و ارتودنسی است که در ارایه خدمات به هموطنان پیشگام می‌باشد.

جذب 100 متخصص برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل به انجام دو دوره فراخوان برای جذب هیئت علمی اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 100 نفر متخصص جذب هیئت علمی دانشگاه شدند.

وی تصریح کرد: ‌در اوایل سال 91 دو کنگره بین‌المللی با یک‌هزار و 700 نفر شرکت‌کننده به میزبانی اردبیل برگزار شد که از 13 کشور جهان در آن حضور داشتند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید