ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
خبرگزاری فارس: مجوز راه‌اندازی رشته طب سنتی و تاریخ علوم پزشکی در اراک صادر شد

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک از پذیرش دانشجو در رشته طب سنتی در مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد.

 

 سعید چنگیزی آشتیانی گفت: در دویست و بیست و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با راه‌اندازی رشته طب سنتی مقطع دکتری تخصصی با ظرفیت پذیرش پنج دانشجو و همچنین با راه‌اندازی رشته تاریخ علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پذیرش پنج دانشجو موافقت شد.

 

وی با اشاره به اینکه دو رشته طب سنتی و تاریخ علوم پزشکی تنها در دانشگاه‌های تیپ یک کشور وجود دارد، تصریح کرد: با توجه با توان بالای دانشگاه علوم پزشکی اراک و امکانات موجود در این دانشگاه و همچنین تعداد اعضای هیئت علمی مجوز راه‌اندازی این دو رشته در شهر اراک صادر شد.

معاون آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک در باره چگونگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک برای اولین بار به عنوان حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد انتخاب شده است.

چنگیزی آشتیانی با اشاره به اینکه در کل کشور 71 هزار داوطلب برای شرکت در این دوره از آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: از این تعداد، 51 هزار نفر داوطلب زن و مابقی مرد هستند

وی با بیان اینکه این آزمون 9 و 10 خرداد ماه سال جاری با ظرفیت 950 دانشجو و در دو نوبت صبح و عصر در تمامی رشته‌ها برگزار می‌شود اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی نیز در 30 شهر و 31 حوزه امتحانی و در 62 رشته برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید