ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری از ابلاغ شیوه‌نامه جدید جذب نیروی طرحی به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبرداد.
احمد نجاتیان گفت: طبق این دستورالعمل چنانچه دانشگاهی نتواند نیروهای در انتظار طرح که بومی آن دانشگاه محسوب می‌شوند را تا چهار ماه پس از ثبت‌نام به کار بگیرد، وزارت بهداشت برای این گروه افراد پایان طرح ارائه خواهد کرد.
وی اظهارکرد: در پی مشکلات ایجاد شده در مورد جذب نیروهای پرستاری در انتظار طرح در برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی که منجر به ایجاد صف‌های طولانی در مورد طرح شده بود با پیگیری معاون پرستاری و برگزاری نشست‌های کارشناسی فراوان بین حوزه معاونت پرستاری و معاونت توسعه و با موافقت وزیر بهداشت شیوه نامه جدید جذب نیروی طرحی تایید شد و به‌زودی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ خواهد شد.
مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری تصریح کرد: تمدید طرح گروه‌های پرستاری در دانشگاه‌هایی که نیروی پشت طرح دارند، ممنوع شده است و این دانشگاه‌ها موظف هستند نیروی مورد نیاز خود را از طریق استخدام قرارداد و یا خرید خدمت تامین کنند و وزارت بهداشت نیز مجوزهای لازم را ارائه خواهد کرد. تمدید طرح فقط به مناطق خاص با تایید معاونت پرستاری انجام خواهد شد.
وی افزود: براساس این دستورالعمل، چنانچه دانشگاهی نتواند نیروهای در انتظار طرح که بومی آن دانشگاه محسوب می شوند را تا چهار ماه پس از ثبت نام به کار گیرد، وزارت بهداشت برای این گروه افراد پایان طرح ارائه خواهد کرد.
‌نجاتیان همچنین از دانشگاه‌ها خواست برای فراهم کردن امکانات اقامت برای نیروهای طرحی در مناطق محروم، امکان جذب و نگهداشت این نیروها را فراهم آورند و اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ و اجرای این دستورالعمل نگرانی فارغ التحصیلان گروه‌های پرستاری در مورد طرح رفع می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید