ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب ۹هزار پرستار تا پایان سال جاری خبر داد.
مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت در خصوص کمبود پرستار در کشور توضیح داد: کمبود پرستار در کشور همچنان باقی است، اما تلاش‌های بسیاری برای جذب پرستاران صورت گرفته است.
حضرتی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت مراقبت در منزل حرکت می‌کنیم گفت: ارائه این مراقبت‌ها و خدمات پرستاری در منزل حرف اول را می‌زند که خوشبختانه تعرفه‌های آنها ثابت شده است.
وی با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای جذب ۹ هزار پرستار گفت: این کار به زودی صورت خواهد گرفت و کمک زیادی به سیستم درمانی خواهد کرد و این پرستاران تا پایان امسال جذب سیستم درمانی می‌شوند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: از همین هفته به کمک سازمان بیمه سلامت شاهد تحول بزرگ در تاریخ ارائه مراقبت نظام سلامت بودیم و دو بیماری مهم تحت حمایت این سازمان درآمدند.
وی توضیح داد: بیماران سکته مغزی بستری در ICU و بیمارانی که مبتلا نارسایی مزمن قلبی پیشرفته هستند به مدت یک ماه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و پس از گذشت این بازه زمانی این خدمت در سراسر کشور ارائه می‌شود.
حضرتی گفت: این طرح در ۶ استان در حال اجرایی است و امیدواریم تا پایان ماه رمضان نتایج مناسبی از ۶ استان دریافت و آن را کشوری کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید