ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر شورای عالی نظام پرستاری تاکید کرد: مجموعه آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونینشان نگاه مثبتی به جامعه پرستاری دارند.
حمیدرضا عزیزی گفت: بحران کرونا برای جامعه پرستاری هم یک تهدید بود و هم یک فرصت. یکی از فرصت های کرونا برای جامعه پرستاری سیمای اجتماعی پرستاری بود و علم مراقبت و پرستاری به جامعه و اجتماع معرفی شد. در مجموعه در این ایام نظام پرستاری رایزنی هایی را با مسئولین مجلس، دولت و ارکان مختلف حکومت شروع کرد و یکی از این مراکز سازمان برنامه بود.
او ادامه داد: انصافا مجموعه آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونینشان نگاه مثبتی به جامعه پرستاری دارند. در بحران کرونا علیرغم اینکه بسیاری از مسئولان کم لطفی داشتند سازمان برنامه در چند ماه اخیر لطف خاصی هم در بعد استخدام و هم در بعد پرداخت معوقات به پرستاران داشتند. اما از وزات بهداشت و دانشگاهها گلایه مند هستیم چون سازمان برنامه طبق مذاکراتی که سازمان نظام پرستاری انجام داد مبلغی را برای پرداخت معوقات پرستاران تخصیص داد. اما زمانیکه این اعتبار به دانشگاهها تخصیص داده شد آنطور که مد نظر ما بود و سازمان برنامه هم اعلام کرده بود این بودجه خرج نشد. کارانه ای که قرار بود به همکار پرستارم با 10 ماه تاخیر پرداخت شود را به گروههای مختلف دادند و عملا درد پرستاران را دوا نکرد.
او گفت: پرداخت معوقات می توانست برای پرستاری که 6- 7 ماه سختی کشیده و از خانواده اش دور شده است و مشکلات خاصی برایشان پیش آمده، روحیه حداقلی را ایجاد کند اما این مهم انجام نشد.
عزیزی ادامه داد: سازمان برنامه ارگان تاثیرگذار در کشور است و حمایتی که شخص آقای نوبخت و تیمشان داشتند جدای از نگاه صنفی و سیاسی درخور تحسین بود و ما به عنوان نظام پرستاری از ایشان تقدیر کردیم چون وظیفه خودمان می دانستیم. سازمان برنامه و بودجه می تواند الگویی برای سایر مسئولین در رویکرد مثبت به جامعه پرستاری باشد. اقدام سازمان برنامه و بودجه در حمایت از جامعه پرستاران را تحسین می کنیم و اعتقادمان این است که اگر این روند ادامه داشته باشد و سایر مسئولین هم ورود کنند بسیاری از مشکلات ما حل می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید