ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD با دستور وزیر بهداشت خبر داد.
دکتر سیما سادات لاری درباره حقوق دستیاران پزشکی و دکترای PHD گفت: با توجه به انعکاس مشکلات دستیاران پزشکی و همکاری و همراهی آنها با نظام سلامت در دوران مبارزه با ویروس کرونا، وزیر بهداشت دستور داد که حق الزحمه دستیاران پزشکی و دکترای PHD تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
وی بیان کرد: این افزایش حق الزحمه از مهر ماه ۹۹ اجرایی می‌شود و امیدواریم بخشی از مشکلات دستیاران پزشکی و دکترای PHD برطرف شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت اظهار کرد: همچنین مشکلاتی که در زمینه محل استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی وجود دارد با وزیر بهداشت مطرح شده و قرار است وضعیت همه محل‌های استراحت دستیاران پزشکی در مراکز آموزشی و درمانی سراسر کشور بررسی شده و اقداماتی برای تجهیز و بهسازی انجام شود.
سخنگوی وزارت بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات و حتی مسائل مربوط به بیمه درمانی دستیاران پزشکی و خانواده آنها نیز به صورت مستمر در حال پیگیری و بررسی است. خرداد ماه امسال در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت نیز منعقد شده که بر اساس آن تفاهم نامه، دستیاران پزشکی، دکترای PHD و خانواده آنها تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید