ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بر اساس آمار‌های موجود، حوزه زیست‌فناوری با ۵ هزار و ۳۳ دستگاه، رتبه نخست ثبت محصولات فناورانه به اشتراک گذاشته شده در شبکه آزمایشگاهی را به خود اختصاص داد.
شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان زیرساختی برای توسعه فعالیت‌ها و زیست‌بوم نوآوری و فناوری حوزه آزمایشگاهی سعی کرده است تا با گردآوردن فعالان و فناوران این حوزه، شبکه‌ای منسجم وکامل از نیروی انسانی کارآمد در صنعت آزمایشگاهی ایجاد کند.
این تلاش‌ها منجر به اشتراک‌گذاری بیش از ۲۲ هزار دستگاه آزمایشگاهی شده است که در این میان، حوزه زیست‌فناوری با ۵ هزار و ۳۳ تجهیز آزمایشگاهی در رتبه نخست ایستاده است و کشاورزی و محیط‌زیست نیز با اشتراک گذاری ۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه در جایگاه بعدی قرار دارد.
بر اساس این آمار‌ها ۲ هزار و ۸۸ دستگاه مرتبط با آزمون‌های مورد کاربرد در صنعت هوایی و هوانوردی، یک هزار و ۶۸۵ تجهیز در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی، ۸۵۴ دستگاه در زمینه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و ۲۵۶ تجهیز آزمایشگاهی در عرصه فناوری‌های شناختی به ثبت رسیده است.
سالانه بیش از ۲ میلیون خدمت آزمایشگاهی توسط مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به فعالان و متقاضیان این خدمات ارائه می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید