ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به کمبود پرستار در مراکز درمانی این دانشگاه، گفت: سرانه پرستار در دانشگاه علوم پزشکی سمنان کمتر از نصف متوسط کشوری است.

کامران قدس اظهار داشت: تعداد نیروهای پرستار در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نسبت به استاندارد کشوری کمتر است و برای جبران آن استخدام نیروهای جدید و تبدیل وضعیت نیروهای موجود در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکهزار و ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله پرستاری، بهیاری، اتاق عمل و بیهوشی مشغول به کار هستند، تصریح کرد: ۷۵ درصد این افراد خانم و بقیه آقا هستند.
قدس بیان کرد: ۶ بیمارستان و ۱۳۴ مرکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان است که یکهزار و ۲۰۰ نفر در این مراکز مشغول به خدمت هستند.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندارد کشور به ازای هر تخت ۲.۵ پرستار است و در دانشگاه علوم پزشکی سمنان این میزان ۰.۹ است که بر اساس تاکیدهای رهبر معظم انقلاب برای جبران این کمبود اقداماتی از جمله استخدام نیروهای جدید و تبدیل وضعیت نیروهای موجود در دستور کار قرار دارد.
شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان و دامغان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید