ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهمترین ضرورت ارتقاء نظام سلامت کشوراجرای دوره های باز آموزیهای گروه پزشکی وپرستاری میباشد

 

دکتر محمدرضا منصوری رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با ایسنا به اهمیت «بازآموزی‌»ها در نظام آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت اشاره کرد و افزود این مقوله جنبه علمی نظام پزشکی را تثبیت می‌کند .

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران مهم‌ترین اولویت سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو را پرداختن بیش از پیش به بازآموزی‌ها عنوان کرد و برای گروههای دیگر پزشکی بخصوص گروه پرستاری نیز به اهمیت به روز بودن اطلاعات پرستاران تاکید نمود و گفت باتوجه به اینکه پرستاران مستقیما با بیماران در ارتباطند باید از به روز بودن و ارتباط تجربی و علمیشان با موقعیت شغلی که دارند اطمینان حاصل نمود لذا موقعیت فعلی باتوجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژیها در پزشکی لزوم اجرای منظم آموزش ضمن خدمت را از اولویتهای برنامه های وزارت بهداشت و بیمارستانها و نظام پزشکی میداند . وی مهم‌ترین اولویت سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو را پرداختن بیش از پیش به بازآموزی‌ها عنوان کرد و گفت: این مقوله جنبه علمی نظام پزشکی را تثبیت می‌کند. همچنین اقدامات اجرایی صنفی، رفاهی، بیمه، تورهای مسافرتی و ... از دیگر اقدامات لازم در سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (الناز)

    سلام خسته نباشین من دانشجوی زیست سلولی هستم از بین گرایش های علوم آزمایشگاهی برای ارشد کدوم بهتره از نظر بازار کار و درآمد؟من خودم به بیوشیمی بالینی علاقه دارم آیا بازار کار و درآمد خوبی داره؟درآمدش تو مقطع ارشد چقدره؟

  • سلام
    هماتو بهتره-خیر-هماتو خوبه

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید