ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت:به زودی مجوزهای استخدام از سازمان امور استخدمی اخذ می‌شود و حجم زیادی از همکاران پرستار را استخدام خواهیم کرد.
عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «پرداخت فوق العاده خاص به پرستاران به کجا رسید؟»،ابراز کرد:‌ این موضوع مخصوص پرستاران نیست و ویژه همه کارکنان دولت است.
وی ادامه داد: قانون مربوط به سال ۹۰ است که ابتدا برای کارکنان پزشکی قانونی اجرا شد و این مطالبه‌ای از سال قبل همه گروهها چه در داخل وزارت بهداشت و غیره بوده و باید به صورت کلی در کشور حل شود.
عبادی متذکر شد: اگر حل شود پرستاران نیز مانند بقیه کارکنان دولت از این موضوع منتفع می‌شود.
معاون پرستاری وزیر بهداشت درباره «خبر خوش برای پرستاران»، افزود:‌ بزودی مجوزهای استخدام از سازمان امور استخدمی اخذ می‌شود؛ ضمن اینکه موضوع دیگر، تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان دولت است که بزودی در صحن مجلس مطرح می‌شود و اگر اتفاق بیفتد حجم زیادی از همکاران پرستار را استخدام خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امسال جذب پرستار خواهید داشت؟»، تصریح کرد: ۳۳ هزار درخواست وزارت بهداشت داشتیم که در حال تعامل هستیم که اگر تبدیل وضعیت نیز صورت گیرد همه افرادی که به شکل نیروهای شرکتی و ۸۹ روزه هستند تبدیل وضعیت می‌شوند.
عبادی در خصوص «افزایش پذیرش دانشجوی پرستاری»، ابراز کرد:‌امسال معاونت آموزش برنامه‌ای ندارد، اما برای سال آینده اگر زیر ساخت آماده شود متناسب با افزایش تخت،افزایش خواهیم داشت.
معاون پرستاری وزیر بهداشت اضافه کرد: ۱۲ هزار تخت بیمارستانی در حال بهره برداری است که طبیعتا باید جذب دانشجو و استخدام را بیشتر کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید