ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی متمرکز این سازمان برای سال ۱۴۰۱ که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود تا پایان امروز دوشنبه هفتم شهریور تمدید شده است.
ابوالفضل عفت‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان در این باره گفت: در پی انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمـــون استخدامی متمرکز سازمان تامین‌اجتماعی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، عبارت «صرفاً ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵درصد بهره‌مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرآیند ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا "بیکار" ثبت شده باشد» از ردیف «۱» سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران قسمت الزامات، امتیازات و سهمیه‌های قانونی مندرج در صفحه (۳) دفترچه راهنمای مذکور حذف می‌شود.
وی افزود: به همین منظور برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که در مهلت مقرر (پایان روز ششم شهریور) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان امروز دوشنبه هفتم شهریور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی از متقاضیان شرکت در این آزمون خواست در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و اطلاع از برخی اصلاحات اعمال شده در این دفترچه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.
عفت‌نژاد اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ اعلام شده، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
همچنین با توجه به انجام اصلاحاتی در شرایط متقاضیان شرکت در این آزمون، اصلاحات اعمال شده در دفترچه راهنمای آزمون نیز از سوی این سازمان اعلام شد.
عفت نژاد ۳۱ مرداد سال جاری گفته بود که آزمون کتبی برای استخدام پیمانی ۳۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی در روز جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید