ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت اظهار کرد: مصوبه نهایی هنوز ابلاغ نشده است؛ با وجود این قول مساعد داده شده که در نیمه دوم سال جاری،‌ مجوز برگزاری آزمون استخدامی به وزارت بهداشت داده شود.
عبادی گفت:‌ آخرین آزمون استخدامی پرستاران مربوط به بهمن ماه سال ۱۳۹۹ بود که ۲۰ هزار نفر پرستار از این طریق جذب شدند البته ۶۶ هزار نفر از نیروهای سلامت نیز مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شدند که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد آنها از گروه پرستاری بودند.
به گفته معاون پرستاری وزارت بهداشت، جلسات متعددی در نهاد ریاست جمهوری با حضور مسئولان سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب پرستاران برگزار شده اما مصوبه نهایی هنوز ابلاغ نشده است؛ با وجود این قول مساعد داده شده که در نیمه دوم سال جاری،‌ مجوز برگزاری آزمون استخدامی به وزارت بهداشت داده شود.
وی درباره آمار شهدای مدافع سلامت بیان کرد: پرونده حدود ۳۲۰ نفر از شهدای مدافع سلامت احراز شده که بخشی از این افراد، از گروه پرستاری هستند.
وی درباره وضعیت مهاجرت پرستاران ابراز کرد:‌ آمار رسمی از مهاجرت پرستاران نداریم اما بر اساس اعلام سازمان نظام پرستاری، سالانه حدود ۱۲۵۰ هزار نفر برای گوداستندینگ (گواهی مورد نیاز برای مهاجرت) درخواست می‌دهند که البته ممکن است همه این افراد اقدام به مهاجرت نکنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید