ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به ابلاغ جذب ۲۵ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت گفت: در هفته آینده سهیمه هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای جذب نیروی انسانی را ابلاغ خواهیم کرد.
بهروز رحیمی اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در وزارت بهداشت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این زمینه نیز تعیین تکلیف نیروهای انسانی اهمیت زیادی دارد. در همین راستا با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم مجوز استخدام 25 هزار نفر نیروی انسانی در رشته‌های بهداشت، بخش درمان، فوریت‌های پزشکی، مامایی و پرستاری را اخذ کنیم.
رحیمی افزود: در هفته آینده سهیمه هریک از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای جذب نیروی انسانی را ابلاغ خواهیم کرد و بر اساس آزمون‌هایی که دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند می‌توانیم تا پایان سال پروژه‌های جدید را با کارکنان جدید راه‌اندازی کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن اتمام 2000 پروژه بهداشتی شامل خانه‌‌های بهداشت و راه‌اندازی تخت‌های بیمارستانی جدید بیان کرد: تلاش ما این است که با اولویت بومی‌گزینی در سراسر کشور نیروها را جذب کنیم تا این نیروها در مراکز جدیدالاحداث در حوزه بهداشت و درمان، فوریت‌‌های پزشکی، مراکز زایمان طبیعی و ناباروری، فعالیت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید