ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره سهمیه جذب عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد.
محمدعلي زلفي گل با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهمیت ویژه‌ای برای دانشگاه فرهنگیان قائل است، گفت: در سال جاری پانصد سهمیه جذب عضو هیات علمی به این دانشگاه اختصاص یافت.
دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گردهمایی مدیران دانشگاه فرهنگیان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه که در محل مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید باهنر وزارت آموزش پرورش برگزار شد، گفت: تربیت مدیران و متخصصان آینده کشور در دست معلمان است که وظیفه سنگینی است.
او افزود: کسانی که امروز به عنوان شاگرد در کلاس‌های درس هستند در واقع دانشمندان، محققان مدیران و سیاست مداران آینده کشور هستند و حتما باید با احترام و تکریم با آنان برخورد شود.
وزیر علوم نقش معلم و مربی را در ساختن آینده کشور بسیار مهم دانست و گفت: در کشورهای توسعه یافته معلمان از نظر معیشت و درآمد و منزلت بالاترین جایگاه دارند و در کشور ما نیز جامعه احترام زیادی برای معلم قائل است و حاکمیت باید حمایت‌های خود را بیشتر کند.
وزیر علوم تاکید کرد: باید حمایت ما از شغل معلمی آنقدر باشد که جذابیت بیشتری داشته باشد و استعدادهای برتر برای ورود به این حرفه باهم رقابت کنند.
وی معلمی را یک تخصص ویژه دانست که نیاز به مهارت‌های تدریس، ارزیابی و ارتباط با دانش‌آموز دارد و وجود مراکز تربیت معلم سابق یا دانشگاه فرهنگیان فعلی یک ضرورت برای آموزش معلم است.
زلفی گل معلمی را شبکه ای از فضایل انسانی دانست که آینده یک فرد و یا جامعه به رفتار او بستگی دارد.
وزیر علوم؛ آموزش را مقوله مهمی دانست که حتی در سلامت جسمی و روحی جامعه دخیل است و اساسا پدیده‌های اجتماعی با رویکرد بین رشته‌ای بررسی می‌شوند و اگر خود آموزش را به عنوان یک علم بین رشته‌ای بدانیم وجود دانشگاه فرهنگیان برای ارتقای بحث آموزش به عنوان یک علم ضروری است.
زلفی‌گل همچنین اظهار داشت: با یک تغییر اقلیم در امر آموزش مواجه هستیم و برای اینکه با این تغییر هماهنگ شویم باید نسبت به استفاده از فناوری‌های نوین و آموزش‌های مجازی اهتمام ویژه داشته باشیم و اگر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه اقدام جدی نکند از آموزش‌های روز فاصله خواهد گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید