ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته جدید کارشناسی ارشد مهندسی اطلاعات پزشکی  در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پزشکی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایجاد رشته جدید مهندسی اطلاعات پزشکی خبر داد و گفت: پذیرش در این رشته از مهرماه امسال از میان دانشجویان ممتاز صورت می‌گیرد.

به گزارش راهبرد سلامت  روابط عمومی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر، فرناز قاسمی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پزشکی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایجاد رشته جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: این رشته جدید با نام «مهندسی اطلاعات پزشکی» در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این رشته از مهر ماه امسال آغاز به کار می‌کند، اظهار داشت: این رشته تلفیقی از مهندسی پزشکی و فناوری اطلاعات است و به کاربر نحوه و روش پردازش اطلاعات را ارائه می‌دهد تا از این طریق اطلاعات مورد نیاز را استخراج کند.

قاسمی، اضافه کرد: این فناوری جزء فناوری‌های به روز در دنیا است و کاربردهای فراوانی در حوزه‌های مهندسی و پزشکی دارد.

 وی به بیان نحوه پذیرش دانشجو در این رشته پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال اول، پذیرش از میان دانشجویان ممتاز رشته‌های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی و ریاضیات گرایش فناوری اطلاعات است.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی پزشکی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: این دسته از دانشجویان ممتاز با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان  درخواست خود را ارائه می‌دهند و پس از بررسی درخواست و احراز ممتاز بودن آنها برای پذیرش اقدام می‌شود.

قاسمی تعداد دانشجویان پذیرش شده در این رشته را 6 دانشجوی ممتاز ذکر کرد و یادآور شد: پذیرش در این رشته در سال اول بدون آزمون ورودی است ولی از سال آینده پذیرش از طریق آزمون سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید