ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بیش از ۶۷ هزار داوطلب، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌ها برای سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.

مهلت ثبت نام مجدد متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی چهارشنبه ۲۵ فروردین پایان یافت.
با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام برای بار دوم، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده، یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده بودند و افرادی که نیاز به تصحیح اطلاعات و مدارک خود داشتند، می‌توانستند تا آخر وقت روز چهارشنبه نسبت به ثبت نام یا ویرایش و تکمیل مدارک خود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.
بر این اساس تعداد ۶۷ هزار و ۵۲۲ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.
براساس اعلام مراجع ذی‌ربط، در مورد رشته‌های مشمول استفاده از سھمیه بومی قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحات بعدی، فقط رشته روانشناسی بالینی مورد نیاز اعلام شده که دانشگاه‌های محل تعهد و خدمت پس از پایان تحصیلات در سایت مرکز سنجش آموزش کشور قرار دارد.
داوطلب واجد شرایط سهمیه بومی، می‌تواند هر یک از دانشگاه ھای پذیرنده دانشجو اعلام شده را انتخاب کرده و در صورت پذیرش ادامه تحصیل دهد، ولی بعد از پایان تحصیل دوره تعهد خود را باید در دانشگاهی که متعهد خدمت سهمیه بومی شده، بگذراند.
براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ طبق برنامه ریزی قبلی قرار است در روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید