ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارنامه حاوی رتبه علمی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز سه شنبه ۴ آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز 27 مهر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
کارنامه نتایج نهایی آزمون حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، امروز سه شنبه ۴ آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
با اعلام نتایج نهایی، مشخص شد که مجموعا ۱۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم پذیرفته شدند که ۶۱ هزار و ۹۴۴ نفر زن و ۶۸ هزار و ۸۸۳ نفر آنها مرد بودند.
سازمان سنجش اموزش کشور اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها، متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه آزمون می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۱ آبان به سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.
پس از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون، داوطلبانی که در انتخاب رشته های خود مدعی اشتباه بوده و متقاضی هستند به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره لازم را کسب کرده‌اند،معرفی شوند؛ لازم است اطلاعیه" اشتباه در انتخاب رشته" منتشر شده در روز سه شنبه ۲۷ مهر در درگاه سازمان سنجش را مطالعه نموده و درخواست های خود را منحصراً از طریق سایت و حداکثر تا تاریخ۱۱ آبان به سازمان سنجش ارسال نمایند.
نتیجه بررسی تا تاریخ ۳۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان ارسال می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید