ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 1400 اطلاعیه ای منتشر کرد.
کلیه پذیرفته شدگان بازم است جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام از تاریخ 1400/09/22 لغایت 1400/09/27 به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه نمایند. عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخهای مقرر تعیین شده توسط دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه درخواستی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.
- زمان شروع به تحصیل توسط دانشگاه پذیرنده مشخص خواهد شد.
- کلیه ضوابط آزمون دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و اطلاعیه ها برای این مرحله نیز جاری می باشد.
- همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آیین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابه جایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.
- داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.
پذیرفته شدگان لازم است کلیه مدارک مندرج در اطلاعیه 20 مرکز سنجش آموزش پزشکی را آماده نمایند و بر اساس اعلام دانشگاه در خصوص زمان، مکان و نحوه ثبت نام اقدام کنند.
مدارک ثبت نام مورد نیاز می بایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در صورت محرز شدن الف- عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب ب- واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه ج- مغایرت و عدم صحت مدارک د- مغایرت اطلاعات اعلام شده از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید