ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و درخواست داوطلبان، فرصت مجدد ثبت نام جدید یا تصحیح اطلاعات از تاریخ 1401/01/21 لغایت 1401/01/23 در نظر گرفته شده است.
داوطلبان زیر می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند:
الف- موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام جدید می خواهند انجام دهند و یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام کرده اند و در رشته امتحانی دوم نیز می خواهند ثبت نام نمایند.
ب- افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک جدید دارند.
ج- هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از بانک مربوطه کدپیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت نام و یا دلایل دیگر نتوانسته اند ثبت نام نمایند. این افراد طی فروردین ماه با ورود این کد پیگیری می توانند ثبت نام را انجام دهند.
داوطلب دانشجوی سال آخر می بایست طبق مفاد صفحه 31 دفترچه راهنمای ثبت نام عمل نماید.
فرم شماره 1 مخصوص معدل را (مندرج در انتهای دفترچه) فقط در بازه زمانی 1401/01/14 لغایت 1401/02/31 به امضا معاونت آموزشی دانشگاه خود رسانده (با دانشگاه جهت انجام مراحل مربوطه حضوری یا غیرحضوری هماهنگی شود) و پس از اطمینان از صحیح بودن معدل، میانگین نمرات فراغت از تحصیل یا واحدهای گذرانده خود را تا تاریخ 1401/02/31 به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در قسمت ویرایش معدل، اطلاعات معدل را ثبت نهایی نماید. ملاک عمل سازمان سنجش آموزش پزشکی معدل اعلام شده در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه می باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید