ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 برای سومین بار تمدید شد.
فرصت مجدد در تاریخهای 4 و 5 اردیبهشت ماه 1401 در نظر گرفته شده است.
داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک در زمان یاد شده اقدام کنند.
افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده ولی موفق به ثبت نام نشده اند، در مدت تمدید، برای ثبت نام مطابق بند 2-3 صفحه 28 دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد نمودن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.
پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به جز کد ملی) امکان پذیر می باشد.
تاکید می شود پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، جهت ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود.
داوطلب دانشجوی سال آخر می بایست جهت اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه 31 دفترچه راهنمای ثبت نام عمل نماید.
نظر به اینکه برخی از داوطلبان بعضی از اطلاعات خود را از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، معدل و ... را اشتباه درج نموده اند می توانند در این مرحله تصحیح نمایند. تاکید می شود در صورت فراموشی کد رهگیری، این کد فقط به آدرس ایمیل یا تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام ارسال می شود، لذا در صحیح وارد نمودن این اطلاعات دقت شود.
افرادی که کد ملی خود را اشتباه وارد نموده اند یا کد ملی اعلام شده برای پرداخت هزینه، متفاوت از کد ملی داوطلب می باشد، به دلیل عدم امکان تصحیح کد ملی، می بایست مجدداً پرداخت هزینه را انجام داده و ثبت نام نمایند (طبق بند 1-4 صفحه 26 دفترچه راهنمای ثبت نام). بدیهی است به هیچ عنوان هزینه های پرداخت شده قابل مسترد شدن نیست.
افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از درگاه سداد یا بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی مواجه شده اند، درخواست خود را پیش از تاریخ 3 اردیبهشت 1401 با درج کد پیگیری مطابق صفحه 2 دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال نمایند تا بررسی لازم صورت بگیرد.
در صورت ایجاد هرگونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید، بلافاصله مراتب از سامانه سازمان سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید