ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، از نام‌نویسی ۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد خبر داد.
علیرضا کریمیان اعلام کرد: با گذشت سه روز بعد از آغاز نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲، حدود ۶۵ هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کردند.
نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از چهارشنبه (۱۶ آذر) آغاز شد و تا سه شنبه شب (۲۲ آذر) ادامه دارد. آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
نام نویسی فقط به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان انجام می‌شود.
دفترچه راهنمای نام نویسی، همزمان با شروع نام نویسی، در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است. این دفترچه حاوی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط نام نویسی اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون) است. داوطلبان در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای نام نویسی) متقاضی نام نویسی در این آزمون شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید