ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

داوطلبان آزمون ها ، صرفا یکبار در هر مقطع آزمون سراسری و تحصیلات تکمیلی می‌توانند در دوره روزانه دانشگاههای دولتی از آن استفاده کنند.

داوطلبان استفاده از سهمیه‌های ایثارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران (سازمان بسیج مستضعفین) و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت باید حداکثر تا تاریخ ۱۲ اسفند منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه نسبت به اصلاح و ویرایش سهمیه خود اقدام می کردند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه برای آنان اعمال می شد.

آن‌دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک (۱)سازمان سنجش آموزش کشور آزمون مذکور متقاضی سهمیه رزمندگان – ایثارگران شده‌اند و سهمیه آنان از سوی ارگان ذی ربط مورد تأیید قرار نگرفته است در کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهمیه، "آزاد" درج شده است.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفنده ماه سال ۱۴۰۱ در سه نوبت و آزمون دکتری نیز صبح روز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه گذشته برگزار شد.

در کارت ورود به جلسه آزمون در مقابل سهمیه‌ ثبت‌نامی آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت‌نام و با توجه به ضوابط، داوطلب  سهمیه رزمندگان و ایثارگران بوده‌اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذی ربط قرارگرفته است، همان عنوان سهمیه انتخابی قید شده است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید