ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون متقاضیان پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی تهران هفته اول مرداد سال آینده برگزار می شود.
متقاضیان ثبت نام پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه۱۴۰۰ می توانستند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
بر این اساس آزمون کتبی پذیرش دانشجوی پزشکی از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند منابع آزمون را اینجا دریافت کنند. همچنین شرکت کنندگان در آزمون مذکور باید حتما باید فارغ التحصیل شده باشند.
براساس بخشنامه جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و این داوطلبان می توانند از معافیت تحصیلی استفاده نمایند.(مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد).
داوطلبانی که مشغول گذراندن طرح نیروی انسانی هستند در صورت قبولی، هنگام ثبت نام در دانشگاه ملزم به ترخیص از طرح می­‌باشند.
دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است، در صورتی که داوطلب واجد شرایط شرکت در آزمون نباشد مبلغ پرداختی جهت ثبت نام به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.
در صورت قبولی در آزمون نیز با توجه به آموزش رایگان، ضروری است پذیرفته شدگان همانند سهمیه آزاد برگ تعهد خدمت مربوطه را تکمیل کنند.
داوطلبانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند لکن به دلیل تعهدات و طرح نیروی انسانی موفق به دریافت مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی نشده اند می ­توانستند درخواستی را به دانشگاه خود ارائه کنند. تا دانشگاه مذکور گواهی را با ذکر معدل به صورت محرمانه به دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال نماید.
دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی معاف هستند و بدون شرکت در آزمون کتبی صرفاً با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. دارندگان مدال‌های نقره و برنز این رشته‌ها باید در آزمون کتبی شرکت کنند و حداقل ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز کنند. (کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است).

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید