ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر شایان شاه محمدی گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به ظرفیت موجود دانشگاه شهرکرد و وجود استادان و دانشجویان نخبه با ایجاد مقطع فوق دکترا در این دانشگاه موافقت کرده است.
وی گفت: نحوه به پذیرش دانشجو و رشته های مرتبط با فوق دکترا پس از طی کردن مراحل قانونی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکترا یا فوق دکترا (Postdoctoral research) به دوره‌ای از تحقیقات آکادمیک گفته می‌شود که محققان بعد از به پایان رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکترا یا تا سقف 5 سال و قبل از یافتن شغل ثابت آکادمیک سپری می‌کنند.
رئیس دانشگاه شهرکرد همچنین در خصوص نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره مرکز رشد این دانشگاه گفت: براساس اعلام نظر وزارتخانه باید ساختمان مرکز رشد در تملک دانشگاه ها باشد.
وی گفت: اکنون ساختمان مرکز رشد در تملک این مرکز نیست و امید است با مساعدت و همکاری استاندار چهارمحال و بختیاری ، تملک ساختمان مرکز رشد به این دانشگاه واگذار شود.
این دانشگاه 300 نفر عضو هیات¬ علمی تمام ‌وقت شامل 15 استاد، 68 دانشیار، 200 استادیار و 17 مربی در 8 دانشکده کشاورزی، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و علوم زمین، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی، علوم ریاضی، هنر و علوم انسانی فارسان ، 5 پژوهشکده فناوری جنین، زیست‌فناوری، بیماری‌های مشترک انسان و دام، مرکز تحقیقات منابع آب، نانوتکنولوژی، قطب علمی آنالیز غیرخطی- بهینه‌سازی و کنترل، گروه پژوهشی فتونیک و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه مشغول به فعالیت¬های علمی و پژوهشی هستند.
به گفته وی، در نامه وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری اعلام شده است چنانچه مرکز رشد دارای ملکیت نباشد ،امتیاز آن لغو خواهد شد و امید است ساختمان مرکز رشد به دانشگاه بازگردانده باشد یا اعتباری برای خرید ساختمان به این مرکز اختصاص یابد.
هم اکنون بیش از 8 هزار دانشجو در 161 رشته تحصیلی شامل 52 رشته کارشناسی، 68 رشته کارشناسی ارشد،40 رشته دکتری تخصصی و یک‌رشته دکتری حرفه‌ای و 28 رشته تحصیلی در پردیس دانشگاهی این دانشگاه شامل 13 رشته کارشناسی ارشد و 15 رشته دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید