ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره نمره حدنصاب مصاحبه دکتری اعلام کرد: به‌تازگی شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نمره حدنصاب دکتری تصمیم‌گیری کرده و دیوان عدالت اداری نمی‌تواند مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی را ابطال کند.
ابوالفضل واحدی درباره تعیین نمره حدنصاب از سوی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها همچنان نمره حدنصاب را تعیین خواهند کرد و این امکان برای دانشگاه‌ها وجود دارد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه‌ها پس از انجام مصاحبه می‌توانند نمره مورد نظر خود را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند تا سازمان سنجش آموزش کشور سنجش نهایی را بر این اساس انجام دهند.
وی در پاسخ به اینکه دانشگاه در تعیین نمره آزمون دخالتی ندارند، افزود: سازمان سنجش آموزش در این زمینه نمره مدنظر را بر اساس میانگین داوطلبان اعلام می‌کند و دانشگاه‌ها پس از انتخاب رشته داوطلبان می‌توانند نمره مدنظر از آزمون را به سازمان سنجش آموزش کشور پیشنهاد دهند تا سازمان سنجش بر اساس آن داوطلبان را به دانشگاه‌ها برای مصاحبه معرفی کند.
واحدی بیان کرد: نمره حدنصاب دوم پس از انجام مصاحبه داوطلبان انجام می‌شود. این نمره بر اساس سطح علمی داوطلبان و نظر اساتید تعیین می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه‌ها برای تضمین کیفیت دانشجویان دوره دکتری بر تعیین نمره حدنصاب اصرار دارند چراکه دانشجویان دوره دکتری به‌نوعی همکار اساتید در پروژه‌های تحقیقاتی هستند به همین دلیل اساتید می‌خواهند بهترین افراد را انتخاب کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید