ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان نهایی و کارنامه علمی آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی و پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.
تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام، به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه نمایند.
عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفاً براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.
پذیرفته شدگانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی و پژوهشی محروم خواهند شد.
بر اساس آیین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمونهای ورودی، در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هر گونه تقلب در کلیه مراحل آزمون، در هر زمان از تحصیل، از ادامه تحصیل داوطلب ممانعت به عمل آمده و طبق مقررات عمل خواهد شد.
در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا (اول) خواهد بود (پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدا مراجعه نمایند) ضمناً دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی یا پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدا تعیین می نماید بگذراند.
کارنامه برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.
اسامی رتبه های اول تا سوم هر رشته نیمه دوم آبان ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاههای مربوطه ارسال خواهد شد. لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه آبان ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (مرادی)

    سلام و عرض ادب
    در کارنامه علمی کنکور دکتری ۱۴۰۰، یک رتبه نهایی ذکر شده که ظاهرا برآیند دو مرحله کتبی و مصاحبه است.
    بنده که در دکتری پژوهشی شرکت کردم، میخواستم بدونم که آیا این رتبه از مجموع کسانی است که آموزشی (by course) و پژوهشی (by research) شرکت کردند و یا برای هر کدام جداگانه محاسبه میشود؟
    سپاس

  • سلام
    برای هر کدام جداگانه محاسبه میشود

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید