ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر علوم با تاکید بر اینکه سعی می کنیم دولت را متقاعد کنیم تا تعداد بیشتری از دانشجویان دانشگاه‌های ما بتوانند تعامل علمی بین المللی داشته باشند و به فرصت های مطالعاتی اعزام شوند، گفت: در حال حاضر محدودیت های مالی، دست ما را برای از سرگیری فرصت های مطالعاتی دانشجویان بسته است.
دکتر محمد علی زلفی گل ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در رفت و آمدهای بین المللی دانشگاه ها ایجاد شد که بخشی از آن طبیعی است. اما آرزوی ما این است که هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی بتواند حداقل یک تجربه بین المللی داشته باشد این تعاملات، رفت و آمدها و فرصت های مطالعاتی هزینه های خاص خودش را دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: شرایط فعلی اعتبارات لازم را برای اهداف و چشم اندازهای ما برای تعاملات بین المللی دانشجویان را محقق نمی کند اما سعی می کنیم دولت را متقاعد کنیم تا دانشجویان بیشتری از دانشگاه‌های ما بتوانند تعامل علمی داشته باشند و به فرصت های مطالعاتی بروند.
وزیر علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر محدودیت های مالی دست ما را برای از سرگیری فرصت های مطالعاتی دانشجویان بسته است.
دکتر زلفی گل همچنین تاکید کرد: من فکر می کنم با توجه به بودجه ای که برای آموزش عالی بسته شده است سال آینده با مشکل جدی در عرصه فرصت مطالعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مواجه خواهیم شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید