ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارت شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.
آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ صبح روز جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر کشور برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. متقاضیان آزمون، برای دریافت کارت شرکت در جلسه امتحان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
داوطلبان می‌توانند با وارد کردن «شماره پرونده و سریال ثبت نامی»، «شماره پرونده و کد پیگیری»، «شماره پرونده و کد ملی» و «شماره پرونده و شماره داوطلبی» از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری موردنیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.
این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید