ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان سنجش با اشاره به برنامه های تحولی سنجش گفت: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود، یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود.
دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به فرصت مجدد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ یادآور شد : ثبت نام مجدد آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از اول اسفند آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه دارد.
وی افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۵۷۴ نفر در مرحله جدید ثبت نام کرده اند و در مجموع یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۸۰۳ نفر برای پنج گروه آزمایشی نام نویسی کرده اند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برنامه های تحولی این سازمان تاکید کرد: کنکور سراسری تا سال ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی و هوشمند برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در دوره قبلی مسئولیت در سازمان سنجش تمامی مراحل آزمون های سراسری از جمله ثبت نام، صدور کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج همه به شکل الکترونیکی و غیر کاغذی شد و تنها دفترچه سوالات و پاسخنامه داوطلبان در جلسه آزمون به شکل کاغذی است که این فرایند تا سال ۱۴۰۳ الکترونیکی خواهد شد.
پورعباس یادآور شد: تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ کاغذی بین داوطلب و سازمان سنجش تبادل نمی شود یعنی برای هر داوطلب یک مانیتور و یک صفحه هوشمند طراحی می‌شود، ضمنا تلاش می شود از ظرفیت گوشی های تلفن همراه متصل به اینترنت، تحت شرایطی برای برگزاری آزمون استفاده شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید