ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی ۵ تیر منتشر شد.

محمدمهدی نوروز شمسی افزود: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ انجام و پس از آن آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که ۶۴ درصد شرکت کنندگان را زنان و ۳۶ درصد را مردان تشکیل داده بودند.
وی ادامه داد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در ۳۳ حوزه در کل کشور( ۳۱ حوزه در شهرستانها و ۲ حوزه در تهران) با حضور ۷۳ درصد از شرکت کنندگان در قالب ۷۲ رشته از رشته های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار شد.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی/فناوری محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی ۵ تیرماه ۱۴۰۱ روی سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
نوروز شمسی بیان کرد: مهلت ارسال اعتراضات از ۷ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید