ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمونهای ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان خارج از کشور در آزمون جامع 180 واحدی دوره دکتری عمومی داروسازی ادغام شد.
بر اساس مصوبه هفتاد و پنجمین نشست شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی (99/4/8) با توجه به یکسان بودن منابع آزمون جامع دوره ی دکتری عمومی داروسازی، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور و آزمون ارتقای دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی داروسازی خارج از کشور (که قبل از سال 2014 میلادی در خارج از کشور شروع به تحصیل کرده اند) جهت ادامه تحصیل در دوره دکتری عمومی داروسازی، به دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی اجازه داده می¬شود آزمونهای مذکور را ادغام نماید.
حد نصاب نمره قبولی در هر یک از آزمونها بر اساس 70 درصد میانگین نمرات 5 درصد از شرکت کنندگان هر آزمون که بالاترین نمره را کسب کرده اند، تعیین می¬شود.
با توجه به مفاد مصوبه فوق الذکر:
- از این به بعد دانش آموختگان رشته داروسازی خارج از کشور به جای شرکت در آزمونهای ارزشیابی یا ارتقا، باید در آزمون جامع 180 واحدی دوره دکتری عمومی داروسازی که حداقل سالی دو بار به صورت سراسری در دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می¬شود شرکت کنند.
- نمره حد نصاب قبولی در آزمون جامع داروسازی برابر با 70% میانگین نمرات 5% برتر شرکت کنندگان آن دوره است.
- مراحل پیش و پس از آزمون (تشکیل یا تکمیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی، فرآیند ارزشیابی مدرک تحصیلی یا ادامه تحصیل) مانند قبل است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید