ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

«این دانشکده قطب آموزشی علوم بهداشتی در شرق کشور به شمار می‌رود» گفت: این در حالی است که این دانشکده نسبت به سایر دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی بسیار نوپاست اما توانسته پیشرفت قابل توجه‌ای در بخش‌های مختلف داشته باشد.

محمد صفریان ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌هایی که برای آینده این دانشکده در نظر گرفته‌ایم، توسعه امکانات دانشگاهی، آموزشی و... در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با تحقق آن، شاهد کاهش نیازها در سال‌های آینده در حوزه بهداشت باشیم.
رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جابه‌جایی این دانشکده به مکان کنونی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشکده بهداشت حدود چهار سال است که در فضای جدید مستقر شده که در این مدت بسیاری از فضاهای این مجموعه ترمیم و تعمیر شده است
وی با اشاره به گروه‌های آموزشی این دانشکده تصریح کرد: در حال حاضر سه گروه آموزشی در دانشکده بهداشت با 22 عضو هیات علمی مشغول فعالیت هستند که برخی از این اساتید در حال گذراندن فرصت‌های مطالعاتی در داخل و خارج کشور بوده که به زودی به مجموعه اعضای هیات علمی ما اضافه خواهند شد.
رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز امیدواری کرد با تکمیل کادر آموزشی این دانشکده، کیفیت مباحث آموزشی در آن توسعه یابد.
صفریان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سه رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد و گفت: آموزش بهداشت و مدیریت بهداشت از رشته‌هایی هستند که از سال آینده در مقطع دکتری نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته‌ها اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه «توسعه گروه‌های آموزشی یکی دیگر از برنامه‌های ما برای سال‌های آینده خواهد بود» عنوان کرد: اگر وزارت‌خانه با این توسعه موافقت کند، از سال آینده چارت سازمانی ما تغییر خواهد کرد.
رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: البته محدودیت‌هایی برای جلوگیری از توسعه فضای اداری دانشکده از سوی وزارت‌خانه وجود دارد که ما نیز سعی کرده‌ایم از نیروهایمان بهترین استفاده را داشته باشیم و خط مشی وزارت‌خانه رادنبال کنیم.
در ادامه این نشست، دوستی معاون فرهنگی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با ارائه گزارشی از برنامه‌های این دانشکده در گذشته اظهار کرد: امسال ما همایش سبک زندگی دینی با رویکرد ازدواج، جشنواره غذای سالم، همایش هنگامه‌های ازدواج، همایش گفتمان دانشگاهی با موضوع عرفان حلقه، جشنواره غذا، مراسم جشن 18 مرتبه ختم قرآن و... را برگزار کرده‌ایم.
وی ادامه داد: علاوه بر این مرکز روان‌شناسی و مشاوره دانشکده نیز فعالیت خود را آغاز کرده و هسته مشاوره در دانشکده ایجاد شده است.
دوستی خاطرنشان کرد: ما در واحد دانشجویی به دانشجویان وام‌های ضروری و مورد نیاز را به صورت تسهیلات ارائه دادیم.
معاون فرهنگی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما راه‌اندازی شورای ورزشی و هدایت دانشگاه به سمت جلب حمایت‌های مالی در این حوزه خواهد بود

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید