ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تاکید ریاست جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از توسعه شرکت های دانش بنیان و ضرورت تقویت این شرکت ها گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند نقش عمده ای را در خودکفائی کشور ایفا نمایند. ایشان همچنین اعلام کرد سالیانه 15% از دانش آموختگان مقطع PhD هرکدام از رشته های داروسازی و علوم پایه می توانند تعهدات قانونی خود را در مراکز و شرکت های دانش بنیان بگذرانند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: باتوجه به موافقت وزیر بهداشت از این پس دانشگاههای علوم پزشکی کشور می توانند با هماهنگی معاونت آموزشی سالیانه 15 درصد دانش آموختگان مقطع دکترای تخصصی هرکدام از رشته های داروسازی و علوم پایه پزشکی را جهت انجام تعهدات قانونی در مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان بکارگیرند.
دکتر لاریجانی حمایت از صنایع تولیدی محصولات دارویی و فرآورده های پزشکی کشور و شرکت های مستقر در مراکز رشد و پارک های علوم و فناوری را از ضروریات توسعه هدفمند تولیدات داخلی کشور در حوزه سلامت برشمرد و گفت: تامین نیروی انسانی متخصص یکی از مهمترین ارکان پاسخگویی نظام سلامت کشور بوده و لازم است دانش آموختگان نظام سلامت متناسب با نیازهای بومی و منطقه¬ای بنا به اقتضائات ملی بکار گرفته شوند.
وی ابراز امیدواری کرد بکارگیری هدفمند دانش آموختگان علوم پزشکی زمینه های شکوفایی صنایع تولیدی داخلی در حوزه علوم پزشکی و خودکفایی کشور در این زمینه را فراهم آورد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید