ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر منطقی نبودن دریافت مدرک دانشگاه تهران برای دانشجویان 91 و 92 علوم پزشکی ایران در صورت تحصیل در دانشگاه دیگر، گفت: این موضوع مصوبه شورای گسترش و لازم‌الاجراست.

دکتر بهرام عین‌اللهی،‌ با بیان اینکه کمیته‌ای پنج نفره در این باره تصمیم‌گیری کرده است، اظهارکرد: درباره این موضوع بحث و تصمیم‌گیری انجام شده و این مسئله با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به تصویب شورای گسترش نیز رسیده است.

وی با ارائه آمار ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال‌های گذشته، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 75، 390 دانشجو پذیرفته در حالی که ظرفیت این رقم در سال‌های 90 و 91،‌ تعداد 280 و 320 نفر بوده است.

 

عین‌اللهی افزود: بنابراین آمار نشان می‌دهد که این دانشگاه ظرفیت کافی دارد، چرا که در سال‌های اخیر به ظرفیت سال 75 نیز دانشجو پذیرش نکرده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اجرای این مصوبه قطعی است، گفت: البته در این خصوص آماده‌ایم که از سوی دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی ایران و حتی شهیدبهشتی به دانشگاه علوم پزشکی تهران کمک کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید