ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تجمیع هفت دانشکده وابسته به این دانشگاه در یک پردیس خبر داد ساخت این پردیس تا پایان سال است.

 

علی اصغر پیوندی: دانشکده های یاد شده در شرق، جنوب، غرب و شمال تهران پراکنده اند که این پراکندگی باعث برخی گلایه ها از سوی استادان و دانشجویان شده است؛ به همین دلیل این دانشکده ها در قالب یک پردیس تجمیع می شوند.**کمبود تخت بیمارستانی دغدغه دانشگاه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شمار بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه را 17 بیمارستان برشمرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم ما در مجموعه دانشگاه ، کمبود تخت ویژه یا عادی در بیمارستان های تحت پوشش است..
پیوندی، اظهار کرد: در زمان حاضر سه هزار تخت در بیمارستان های دانشگاه، فعال است و به ازای هر یک هزار جمعیت ، یک تخت داریم ؛ اگر بخواهیم به استانداردهای جهانی دست یابیم باید دو هزار و 200 تخت دیگر تامین کنیم که در زمان حاضر این شمار را در بیمارستان کم داریم

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: این در حالی است که در زمان حاضر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جمعیت پنج میلیون و 200 هزار نفری را تحت پوشش دارد و باید به این شمار از هموطنان خدمات خوبی ارایه دهد که تامین تخت های بیمارستانی از جمله این خدمات به شمار می آید

وی به ایجاد بیمارستان سوانح و سوختگی با تلاش شهرداری، سازمان اوقاف و خیرین در خیابان مطهری تهران اشاره کرد و افزود: فضای پنج هزار متری به این منظور اختصاص داده شده است که با توجه به کمک اوقاف و خیرین، برای ساخت آن مشکل جدی وجود ندارد و به زودی کلنگ آن زده می شود.
وی، گفت : همچنین در زمان حاضر براساس استانداردهای جهانی ، 10 درصد تخت های بیمارستانی ما باید تخت های مراقبت ویژه باشد که در این راستا 120 تخت ، کمبود داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به افزایش حدود 800 تخت بیمارستانی در بیمارستان شهدای تجریش تا دو سال آینده اشاره کرد که تا الان، 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیوندی، همچنین در رابطه با افزایش تخت های بیمارستان امام حسین(ع) نیز گفت: قرار است 500 تخت هم به تخت های بیمارستان یاد شده اضافه شود که اگر این تعداد، تامین شود، شمار تخت های بیمارستان امام حسین(ع) به یک هزار تخت خواهد رسد که مقدمات اولیه این کار ، انجام شده است..
پیوندی افزود: این بیمارستان 180 تخت خوابه، دارای 120 تخت ترمیمی، 40 تخت سوختگی و 20 تخت آسی سی یو ویژه کودکان است که با آماده بودن زیر ساخت ها، ساخت آن بین 2 تا سه سال زمان می برد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افزایش یکصد تخت ویژه آی سی یو، جنرال و آی سی یو نوزادان ظرف یک یا دو هفته آینده به تخت های بیمارستانی این دانشگاه خبر داد.
وی در مورد نمایشگاه مطبوعات نیز اظهار کرد: نمایشگاه امسال، پر جنب و جوش تر از سال گذشته برگزار شده است و استقبال مردم بیشتر است. این موضوع، نوید خوبی برای نفوذ رسانه بین مردم و همچنین توجه مردم به رسانه است.

بیست ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه و پاسخ مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد