ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه تهران زبان را عامل مهمی در توسعه روابط بین المللی علمی دانست و از جذب استاد خارجی در این دانشگاه خبر داد.
محمود نیلی احمدآبادی گفت: دانشگاه تهران همیشه و همواره در سطح بین المللی قراگرفته است.هدف اصلی این بخش ارتقای سطح علمی، پژوهشی دانشگاه از طریق همکاری و ارتباط آموزشی و پژوهشی تنگاتنگ با مراکز علمی و پژوهشی خارج از کشور و ورود صنعت آموزش جهانی و استفاده از ظرفیت‌های بین المللی بهتر برای گسترش هرچه بیشتر این همکاری هاست.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم دانشگاهای ما در سطح بین‌المللی بدرخشند حتما باید روی موضوع زبان بین المللی کار کنند و اکنون موضوع زبان در دانشگاه‌های ما جدی گرفته نشده و باید به این موضوع بیشتر پرداخت.
رئیس دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر پردیس بین المللی کیش این دانشگاه اساتید ماهر برای تدریس زبان‌های خارجی دارد و قرار است این روند را هرچه بهتر و بیشتر در سطح دانشگاه اجرایی و عملیاتی کنیم و در واقع یکی از برنامه ما در این دانشگاه جذب اساتید به زبان خارجی است.
نیلی احمدآبادی افزود: علم را نمی‌توان حوزه‌ای کرد ما نیاز داریم با همه کشور‌هایی که با ما ارتباط دارند تعامل داشته باشیم البته پیش نیاز این مهم توانمندی اساتید، دانشجویان و مدیران در تسلط بر یک زبان بین‌المللی است.
رئیس دانشگاه تهران یادآورشد: خوشبختانه کشور ظرفیت‌های علمی زیادی در حوزه‌های مختلف دارد و باتوجه به این ظرفیت‌ها امکان پذیرش دانشجویان و اساتید سایر کشور‌ها به خصوص برای تحصیل در مقاطع مختلف در رشته‌های مختلف بیش از پیش در دانشگاه تهران استقبال می‌کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید