ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ظرفیت دانشجویان در دو مقطع Ph.D و کارشناسی ارشد نیز بهتر است متعادل شود .
دکتر طبیبی، رئیس دانشکده پزشکی در نشستی با مدیران گروه های علوم پایه دانشکده پزشکی ضمن اشاره به جذب اعضای هیات علمی و هزینه های آن گفت: جذب عضو هیات علمی جدید بسیار خوب است اما برای گروه و دانشکده هزینه هایی در بردارد و بهتر است در شرایط موجود فعالیت‌های گروه با همین تعداد عضو هیات علمی انجام گیرد.
در این نشست که اعضای هیات رئیسه نیز حضور داشتند، بر همکاری و مساعدت تمامی گروه‌ها در ارتقا آموزشی و پژوهشی دانشکده پزشکی تاکید شد.
رئیس دانشکده پزشکی ضمن تشکر از تمامی معاونین و مدیران گروه به سبب تلاش در حل مشکلات در شرایط بحرانی اقتصادی پیش رو، اظهار کرد: هیات رئیسه دانشگاه بیش از پیش مصر است که اختیارات را به دانشکده و به مدیران گروه واگذار کند تا آنها بر اساس شرایط موجود درگروه تصمیم بگیرند و آزادی عمل داشته باشند .
وی افزود: مدیران گروه هم باید در چهارچوب سیاست‌های دانشکده بعنوان بازوهای اجرایی پرتوان به جایگاه ارزشمند خود اشراف کامل داشته و اطلاعات اعضای هیات علمی خود را اعم از ساعات حضور و مسائل آموزشی و پژوهشی دیگر نظارت کرده و به طور مستمر بازخورد فعالیت‌ها را ارائه دهند .
طبیبی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده بهینه از آزمایشگاه مرکزی اظهار کرد: انجام پروژه‌های مشترک و ارتباط نزدیک‌تر میان گروه‌های پایه و بالینی موضوع مهمی است که باید همواره در نظر داشت زیرا تولید محصول با کیفیت با هدف آموزش و کار آکادمیک می‌تواند به استفاده بهینه از بودجه محدود ما و ارتقای دانشگاه بینجامد.
در این نشست هرکدام از مدیران گروه و نیز اعضای هیات رئیسه درخصوص دغدغه های موجود در حوزه اجرایی خود مطالبی را بیان نموده و راهکارهایی ارائه شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید