ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

انتصاب رئیس یک دانشکده و ارتباط نزدیک او با مدیران وزات بهداشت موجب شده تا دانشجویان پس از ۷ روز از آغاز سال تحصیلی سر کلاس‌ها حاضر نشوند.
برخلاف همه دانشگاه‌های کشور در یکی از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یک انتصاب جدید موجب شده است تا دانشجویان با وجود گذشت ۷ روز از آغاز سال تحصیلی سر کلاس درس حاضر نشوند، دانشجویان دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این ۷ روز نسبت به انتصاب رئیس جدید دانشکده اعتراض دارند و با در دست گرفتن پلاکارد‌هایی در فضای دانشکده و جلوی وزارت بهداشت از رفتن به سر کلاس درس خودداری می‌کنند.
این دانشجویان معترض هستند که چرا دانشکده تغذیه را یک پزشک متخصص تغذیه باید اداره کند و این انتصاب را به پزشک سالاری و نفوذ دو نفر از مدیران ارشد وزارت بهداشت و رانت مرتبط می‌دانند و حضور در کلاس‌های درس دانشگاه را تحریم کرده اند.
امیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این باره اظهار کرد: این طور نیست که همه دانشجویان سر کلاس‌های درس حاضر نشده باشند، بلکه برخی دانشجویان به انتصاب رئیس دانشکده تغذیه معترض هستند و سر کلاس درس حاضر نشده اند.این انتصاب یک تصمیم مدیریتی است و بر اساس مصالح و شرایطی دکتر رزار به عنوان رئیس دانشکده تغذیه منصوب شده اند و اعتراض دانشجویان زمانی بر حق است که مدیری منصوب شود و شرایط آموزشی، رفاهی یا دانشجویی مطلوب نباشد.
ضیایی ادامه داد: این در حیطه اختیار دانشجویان نیست که بخواهند رئیسی را منصوب یا نسبت به انتصاب رئیس اعتراض کنند و اگر قرار باشد هر فردی در کار دیگری که در صلاحیت او نیست دخالت کند، اداره امور به سختی انجام می‌شود.
ضیایی درباره اینکه دانشجویان تغذیه معترض هستند که چرا باید به جای یک دکترای تغذیه یک پزشک متخصص تغذیه به عنوان رئیس دانشکده منصوب شود، اظهار کرد: در قانون در مورد رشته تحصیلی رئیس دانشکده‌ها چیزی مطرح نشده است، روسای دانشکده‌ها هیئت علمی دانشگاه هستند و سوابق علمی و عملی درخشانی دارند و مسیر گزینشی را طی کرده اند تا به عنوان رئیس دانشکده منصوب شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید