ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت جزئیات و شرایط حذف حدنصاب نمره زبان در آزمون دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های علوم پزشکی را تشریح کرد.
دکتر آبتین حیدرزاده گفت: تغییراتی در حدنصاب زبان انگلیسی در این آزمون داشتیم که براساس این تغییرات حدنصاب نمره زبان برای ورودی در آزمون کارشناسی ارشد حذف شده است اما در عوض ضرایب درس زبان افزایش پیدا کرده است یعنی تا قبل از این تغییرات ضریب زبان دو بود که با اعمال این تغییرات به ضریب سه افزایش یافته است.
وی در ادامه تصریح کرد: در تلاش هستیم مصوب کنیم که شرط فارغ‌التحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی کسب حدنصاب نمره زبان انگلیسی در آزمون MHLE باشد.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درخصوص حدنصاب نمره زبان در آزمون دکتری این وزارتخانه نیز گفت: حدنصاب نمره زبان در این آزمون 55 تعیین شده بود، این حدنصاب نیز حذف شد اما دانشجویان در آزمون جامع باید حدنصاب این نمره زبان را در آزمون MHLE داشته باشند.
دکتر حیدرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال جاری فرصت کافی تا زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت نداریم، لذا دانشجویان آزمون زبان ندارند ولی آزمون نمره MHLE دانشجویان در بخش مصاحبه لحاظ خواهد شد. بنابراین دانشجویان آزمون اصلی را بدون زبان برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (لیلا)

    سلام
    پس چرا این خبر حذف حد نصاب تو سایت سنجش پزشکی نیومده؟
    و اینکه اگه درست و قطعی باشه، در صورتی که امسال تو آزمونهای قبلی حدنصاب رو نیاورده باشیم، میتونیم کنکور بدیم؟و تا آزمون جامع فرصت داریم یا برای سال جاری نمره حدنصاب ۵۵ لحاظ میشه؟
    ممنون میشم پاسخ بدین????

  • سلام
    خبش تائیدشدست
    بله میتونید
    تا آزمون جامع فرصت دارید

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید