ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۹۹ حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

سید کامل تقوی‌نژاد اظهار کرد: ۱۷۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌یابد و علاوه بر آن درصدی نیز اعتبار از محل‌های دیگر برای این پروژه‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی در خصوص برنامه این وزارتخانه در حوزه پروژه‌های خوابگاهی در سال ۹۹ نیز گفت: اعتبارات ساخت پروژه‌های خوابگاهی باید از محل دریافت تسهیلات و منابع خود دانشگاه‌ها تامین شود که در این زمینه با بانک‌های رفاه و ملت تفاهم‌نامه امضا کردیم. پروژه‌ها نیز تعریف شده است و از آن محل اعتبارات ارزیابی خواهد شد.
تقوی نژاد همچنین در خصوص بازسازی و نوسازی ساختمان‌های علوم پزشکی نیز گفت: در حال حاضر دانشگاه‌های ما برنامه‌های متفاوتی در این زمینه دارند و برخی از ساختمان‌های دانشکده‌های تخصصی در حال ساخت و تکمیل است و تعداد این پروژه‌ها بسیار متفاوت است.
معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به مجوز استخدام ۱۰ هزار نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی خاطر نشان کرد: نتیجه این آزمون اعلام شده و در برخی از رشته‌ها نیاز به مصاحبه تخصصی است ولی عمده آن‌ها کسانی هستند که تا اسفندماه به کار گرفته می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: امسال اعتباراتی که داشتیم از محل ردیف‌های مختلف بوده است و یکی از این‌ها ردیف‌ها از محل یک درصد ارزش افزوده می‌باشد که حدودا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای هزینه‌ عمرانی در نظر گرفته شده است که اخیرا نیز ۱۴۰۰ میلیارد تومان دیگر به این اعتبارات اضافه شده است و باید از خزانه وصول شود بطور کلی امسال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات فوق برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید