ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره نشستی که با موضوع برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، توضیحاتی ارائه داد.
نشست تصمیم‌گیری درباره زمان برگزاری آزمون کنکورهای سراسری کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها عصر دوشنبه با حضور وزرای بهداشت، علوم و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در این جلسه بعد از بحث و تبادل‌نظر طولانی اعضای این نشست مقرر شد آزمون‌های کنکور سراسری و کارشناسی ارشد در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی برگزار شود.
نادری گفت: این نشست در ادامه نشست روز یکشنبه کمیسیون آموزش که وزرای بهداشت، علوم و ورزش و رئیس سازمان سنجش برگزار شده بود مقرر شد که تعیین تکلیف نهایی برگزاری آزمون در نشست عصر دوشنبه و در محل دفتر وزیر بهداشت تعیین شود.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست علاوه بر سعید نمکی وزیر بهداشت و منصور غلامی وزیر علوم و خدایی رئیس سازمان سنجش، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منادی رئیس کمیسیون آموزش، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، ویس کرمی، وحیدی، سنگدوینی و قاضی‌زاده از اعضای کمیسیون آموزش، بهداشت و فرهنگی مجلس حضور داشتند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله شهریاری، سنگدوینی و من موافق تعویق برگزاری کنکور آزمون سراسری بودیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید